esmaspäev, juuni 19, 2006

Kellekski teiseks

Kui Martin päevavarju alla jõudis, olid Egon ja Sten juba esimese õllega lõpu poole jõudnud. Nende ümber lõõtsus Ida-Euroopa vineline palavus ja päevavarjust oli vähe kasu. Kohe ilmus kelner, tõi uued õlled ja kaks praadi.
"Ma tahan ka süüa," ütles Martin ja näitas näpuga menüüst mingit kalatoitu. Kelner noogutas lahkelt ja kadus. Pooeliolnud jutt läks edasi.
"... sitasti, ikka sitasti," pobises Sten.
"Sovjetid, sovjetid," ütles Egon.
"Ma ütlesin teile, et slovakid on regiooni turu hõivanud ja keegi kurat ei taha meie palkmaju. Mine jah Tuulasse oma samovariga!"
"Kurat, nad ju isegi ei saa aru, mida me pakkusime. See vunts, see peamees küll ei saand. Mis sest, et ma rääkisin vene keelt." Egon näis oma keeleoskuse üle uhke olevat.
"Eks ta ole," ütles Sten ja vajus tooli seljatoele.
"Ülelüldse, ma tahaks keegi teine olla," alustas Egon jälle oma kinnisideelist juttu." Ma tahaks näiteks kunstnik olla."
"Sa ei oska ju joonistada," torkas Sten.
"Siis ma võiksin disainer olla," ütles Egon ja pistis suhu järjekordse suutäie juustu ja singi sisse mässitud grill-liha.
"Mis sa arvad, et ma nii väga tahan palkmajatootja juhatuse liige olla. Sellise tootja, kellel läheb välisturul üha sitemini?" küsis Sten peaaegu kurjalt. "Aga mis ma ikka teen muud."

Neljapäeval läheb lehes edasi...

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Pohmelust, teadagi tuleb ravida.Tulin paari tunni eest Raekeskusest. Tõin viina. Poodi sisenedes märkasin, kuidas üks mingi tanki suurune džiip parkis otse ukse ette, keelumärgi alla. Autost astus välja kõige ehtsam kiilakas ahv, ülakeha paljas, pöidlajämune kett ümber kaela. Türvamees ostukeskuses jõllas süüdlaslikult mujale. Astusin ahvile ligi ja küsisin talt nime, "Mis see sinu kuradi asi on!", kähvatati vastuseks. Kuna ma olen alkohoolik ja näen ka vastavalt välja ei osatudki mingit ohtu aimata. Kaks korda munadesse ja see mister oli mu ees pikali maas, masinlikult tagusin nahkset kolpa, tundsin kõrvus verekohinat, läbi udu kostus:"Säh! Veel! Veel!" Hiljem astusin blaseerunult turvamehe juurde ja ütlesin, et ta selle saasta kaupluse ukse eest minema koristaks. Ükskõik kuhu, lihtsalt jalust ära! Ikka on väga paha olla!

9:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home