esmaspäev, detsember 11, 2006

Koalitsiooninõukogu metsas. Lastenäidend

Ilmub Metssiga, õlal öökullitopis.
METSSIGA: Tere, lapsed! Mina olen metssiga Villu. Ega te oravat pole näinud?
LAPSED: (läbisegi) Ei ole! Oleme! Ei ole! Ei! Mida?
METSSIGA: No ju ta siis siin metsas oma käbi närib, lähen vaatama (vasakule ära)
Paremalt jookseb lavale orav.
ORAV: Tere, lapsed! Mina olen orav Andrus! Ega te siin metssiga pole näinud?
LAPSED: Sinnapoole läks! Oleme! Orav! Sinnapoole!
ORAV: Tšuhh! (vasakule ära, joostes)
METSSIGA: (Jookseb paremalt lavale) Uhh! Lapsed, ega te oravat näinud ei ole?
LAPSED: Sinnapoole läks!
METSSIGA: (jookseb vasakule, kaob)
Lapsed hakkavad sumisema, väike paus.
METSSIGA: (tuleb vasakult tagasi, lõõtsutab) Ei... tea... seal polnud kedagi... Meil pidi ju koalitsiooninõukogu olema kohe. (Öökullitopisele) Oli ju, Janno?
ÖÖKULLITOPIS: Reeturid ja vargad!
METSSIGA: Aga äkki on ta seal? (Hakkab sööstma paremale ja põrkab sealt just jooksuga tuleva oravaga kokku.)
MÕLEMAD: Ossapagan! (kukuvad pikali, öökullitopis lendab eemale ja hakkab ebamääraselt räuskama)

-Jätkub neljapäeval ajalehes!

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

kuradi värd raisk. karutopist oled näind?!

10:31 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Imestan mina koguaeg, et kes neid sinu jutte ometi loeb ja hindab. Ei ole ju võimalik, et keegi neid ei loe, ilmuvad nad ju ekspressis ka? Olen püüdnud süveneda, aga hullem veel, väga läbinähtavalt tühjad on. Vaata endale jõulude ajal nüüd hoolega silma ja.. lõpeta ära.

6:46 PM  
Anonymous Anonüümne said...

"MARKO"
-muusikal näitleja ja anarhisti elust, eriti aga sellest, kuidas tehti "GEORG"-i
libreto ja käsikiri jaan tätte

9:22 PM  
Blogger Henri Mastits said...

päris tore:)

12:18 PM  

Postita kommentaar

<< Home