laupäev, detsember 30, 2006

Lugeja haarab jõuluajal kaika

Anonymous said...
Imestan mina koguaeg, et kes neid sinu jutte ometi loeb ja hindab. Ei ole ju võimalik, et keegi neid ei loe, ilmuvad nad ju ekspressis ka? Olen püüdnud süveneda, aga hullem veel, väga läbinähtavalt
tühjad on. Vaata endale jõulude ajal nüüd hoolega silma ja.. lõpeta ära.
6:46 PM
Lugeja on rääkinud, äitähh.
Mida peaks tegema? Ma vaatasin endale hoolega silma jõuluajal, mis ikka veel kestab; panin vannitoas tuled põlema, vaatasin peeglisse, nägin üht tuntud nägu, ei enamat.
Mida lugeja tegelikult mõtles? Ei tea. Ilmselt talle ei meeldi, aga miks ta siis loeb? Eriti seda tühist netikolikambrit siin? Miks ta viitsib sõna võtta? Mina küll ei viitsi mõttetut blogi kommenteerida, ausalt. Ma lihtsalt kaon sealt leheküljelt.
Aga tore on. Võibolla pole kirjutamisel mõtet tõesti? Annaks karujutulahtri ära Martale ja Markole ja teistele tublidele inimestele? Või....?

5 Comments:

Blogger Kärt said...

Parem siiski, kui ei annaks ära.

10:01 PM  
Anonymous Anonüümne said...

...vaatasin minagi, dialoogi ei tekkinud...

4:05 PM  
Anonymous Anonüümne said...

"Ei ole ju võimalik, et keegi neid ei loe, ilmuvad nad ju ekspressis ka?" Jätkaks: kui neid jutte keegi loeb, ju siis leidub kuskil keegi, kellele need ka meeldivad.

Lisaks saan ma Lugejast aru, et ta on püüdnud süveneda, ent ebaõnnestunult. Seetõttu jagaksin Lugejale hea meelega oma kogemusi: ei maksa lugeda ridu, mis ei meeldi või millesse ei õnnestu süveneda. Häid elamusi saab ikkagi neist juttudest, millest jõud üle käib. Kui maailmarevolutsiooni seisukohalt ei ole sisutühjadel blogidel tõenäoliselt niikuinii mingit tähtsust.

11:04 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Tõepoolest: parem siiski, kui ei annaks ära; ju vist mina olengi see keegi, kellele need jutud täitsa meeldivad.

10:07 AM  
Blogger Aivar said...

tead, jakob, kes teeb, sellele pannakse, sellele keeratakse. alati on keegi, kellele mingil põhjusel jääd lõugade vahele. sou vaking vat?

keep up the good work ;)

12:06 PM  

Postita kommentaar

<< Home