neljapäev, juuli 07, 2005

Oi masohhismi!

Õlletootjad tegid eetikakoodeksi. Vahva. Missugused mõnusad eetikud, kuidas ikka raputavad tuhka pähe.
Eetikakoodeks sätestab piirangud õlletootjate reklaami- ja kommunikatsioonitegevusele. Näiteks ei tohi propageerida õlle või teiste lahjade alkohoolsete jookide vastutustundetut tarbimist; suunata oma edustustegevust alaealistele; seostada reklaamides lahjade alkohoolsete jookide tarbimist sõiduki juhtimise, ohtliku konteksti, meditsiiniliste omaduste, sotsiaalse või sportliku edu, lapseootel- või lapsevanemaks olemisega, usu või usuliste rühmitustega jpm.
Kujutan ette, kuidas reklaamifirmad piinlevad. Niisiis, lasteta, edutud inimesed ohutus kontekstis. Ei tee sporti, on kindlasti õllekõhuga. Igaks juhuks pole neil ka juhilube. Ja peamine: õlu ei ole usuline nähtus!
Vana uudis tuli meelde seoses sellega, et sõitsin mööda õllesummerist, millel polegi seekord papist linnamüüri värava ees. Meenub, et olen korra elus õllesummeril käinud, aga millal? Ja miks?

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

kitsed ise kärneriks, nii ta välja kukub. Huvitav sõna torkab silma - edustustegevus ?? Põhjanaabritelt laenatud russitsism?

9:39 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Õllesummer kärvab lõpuks sama moodi nagu rokksummer

9:20 PM  

Postita kommentaar

<< Home