Teateid reklaamimaailmast: noorte saladus
Ta ohkab sügavalt, vallandab joodikkirjanikust copywriteri ja eksmaalikunstnikust AD, asendab need konkurendilt ülevõetud noorte tegijatega ja lisab firma struktuuri ühe, otse talle alluva ametikoha. Ta ei oska sellele nime leida, ta kirjutab koosolekutoa pabertahvlile suurte tähtedega NOOR. Noor on 19 aastat vana ja teab, et hiljemalt 21selt tuleb koht vabastada. Noore kohus on vahendada tegelikkust oma 20ndates, 30ndates ja 40ndates kolleegidele. Nii uut materiaalset tegelikkust kui ka selle tegelikkuse keelt, sümboleid ja ideid. Ta ei saa lahti tundest, et noortel on mingi saladus, mille teadmine aitaks teda kui inimest; ja tema kogenud müügimehehing ütleb, et see saladus maksab raha.
1 Comments:
nice post, it's really interesting for me today, thx
Postita kommentaar
<< Home