esmaspäev, august 15, 2005

Staar-sketshikolumnistid tulevad. Tulevad vä?

Puhkus jätkub, aga vahel võiks midagi öelda. Niisis, üleülejärgmise karujutu teesid: kas ei tundu, et huumori/nalja/satiiriga on midagi toimumas?
Minu jaoks on oluliseks märgiks Andrus Kivirähi loobumine iganädalasest naljaküljest. EPLi olukorda ei kadesta. Lähedased sugulased PM Juurikas ja EE Kranaat toodavad midagi väljamõeldud kangelastele tuginevat veel, aga...
Küll aga käivitas EPL Andruse uue kolumni NG. Mis minu arust vihjab uuele trendile: oma nime all kirjutav (või rääkiv, võibolla on Rahva Oma Kaitse ja Ärapanija selle trendi pilootprojektid muus meedias) staarsketshikolumnist?
Tüüp, kes nopib tegelikkusest sobivaid katkeid ja paiskab neid paberile/eetrisse, naljakate kommentaaridega?
Inglise lehtedes on nad ammu olemas. Miles Kington, minu vana lemmik, jazzkontrabassist ja humorist näiteks.
Ainult et staarsketshikolumnist ei tohiks võtta sõna teemadel, kus me juba ette teame, mida ta ütlema hakkab. Mis on mh teemad, millest ta midagi ei taha teada. Aga räägib ikka. Staarsketshikolumnist ei saa endale lihtsalt pinnatäitmist lubada, tundub mulle.
Andrus, usuteema ei ole Sojuzmultfilm. Üritused, kuhu sa ise ei lähe ja pole kunagi käinud, ei vääri pikemat tähelepanu. Kolumn on ka natuke ajakirjandus.
Põhimõtteliselt on see siiski mingi muutuse algus, tundub mulle.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Igatahes olid Juure jutud Kranaadis põhiline, miks ma Ekspressi lugesin. Ekspress pole ju halb, aga lihsalt mõttetu nagu enamik kasutuid asju, mida üritatakse maha müüa. Nüüd aga olen sunnitud Juure pärast veel hullemat lehte lugema.

3:33 PM  
Blogger Jakob Karu said...

Kuule, anonüümne.
Kas sa praegust Kranaati loed?
Kas sa tead, kes seal kirjutab?

3:34 PM  
Anonymous Anonüümne said...

mina ei tea. kes?

12:31 AM  
Anonymous Anonüümne said...

ma tean, a ei ütle.

Väike vihje: kas valitsuse liikmete istungid ei meenuta mitte üht kuulsat klubi?

12:41 PM  

Postita kommentaar

<< Home