teisipäev, september 13, 2005

Susserdamine jätkub

Ei, ma just ei fänna Aavo Ermeli tehtud Tallinna logo. Aga halb see küll ka pole. Aga nüüd on valimiseelne hullus käivitanud järjekordse konkursi, kus kuus eesti parimat reklaami- või disainifirmat saavad jälle linnalogoga kätt proovida ja lõppvoorus liitub nendega Ermeli logo. Mitu läbikukkunud võistlust juba olnud on? Ja mida teevad firmad kahe nädalaga 15 000 eest? Olgu, võitja saab veel midagi. Ja miks kulutatakse mingi sms-küsitluse ja välisturistidele logokeste näitamise jaoks jms jaoks enamik võistluse eelarvest (460 000) ja tegelikele tegijaile jääb kokku 90 000?
Populismi muda. Võibolla poleks sihukesi tõmblusi, kui Kalevipoeg oleks õnnestunud enne jäätulekut lahte püsti ajada...