teisipäev, september 06, 2005

Looduskirjeldused/Raadiojaam

Üks lugeja luges läbi mu Ekspressikolumni alguse, kus kirjeldati loodust Randveres ja tegi seepeale ettepaneku koht vabastada mõne parema inimese jaoks. Äitäh. Võtan arvesse. Muidugi oli tegemist kordusega, aga looduskirjeldus on minu jaoks oluline asi. Mingi signaal toimuvast, kirjeldus linnainimese vähesest kokkupuutest millegi enamaga. Õhus on alati midagi ja selleks, et aru saada, on parem õue minna.
Ülejäänud lugu muide rääkis asjadest, millest ma sel kujul pole rääkinud; aga lugejal on alati õigus.
Vanasti olid looduskirjeldused hirmus pikad, sest kirjanikud teenisid rea pealt. Loomulikult olid nad sisutumad kui praegu, kuigi meisterlikud...
Tegelikult painab mind raadiojaama idee. Kuidas saaksin ma näiteks inimesteni viia praegu töötoas mängivat Austraaliaeesti bändi Kiri-Uu mitte väga vana demoplaati, kus justnagu mängiks koos Kraftwerk, Tormis ja mõni moodne DJ? Autoriõigustega tuleks jama, kui ma praegu netiraadio käivitaks, kardan. Aga tahaks. Plaadikogud pole selleks, et tolmu koguda...

P.S. Alustan taustarubriiki PM (Praegu Mängib).
PM1: Bill Frisell "East/West", Kronos Quartet and Asha Bhosle "You've Stolen My Heart", Yes "The Word Is Live", Barbra Streisand "Guilty", Mike Oldfield "Five Miles Out". Vanamoodne, eks?

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

http://www.ovationtv.com/artszone/satisfiedmusic/muskajoyce.ram

9:12 PM  

Postita kommentaar

<< Home